Tugceinciuak Biz prezervatif kullandık, 2 ciyi hemen istediğimizden. ama doktorum 3 aylık iğne yaparım istersen demişti, hap işlerine hiç girme derim. Uğraşamam dersen geçen koldan yapılan bir iğne gördüm 3 yıla kadar koruma sağlıyormuş . Araştırarak doktoruna sorarak bilgi alabilirsin.