daisybebek Sevgi_ canım ne zaman çatlatma iğnesi oldun benimde bugun 14. Gün hala teste cesaretim yok ama adete 5 günüm var
Sevgi_ daisybebek aynıyız benimde bugün çatlatma iğnesinin 14.günü 7 eylül de çatlatma iğnesi oldum 2 gün önce erken gebelik testi yaptım silik bi çizgi gördüm sonra kan verdim 19 çıktı şuan daha çok küçük diye bekliyorum
daisybebek Sevgi_ adet gününü iğneye göre mi hesapladın hani iğnenin 15. Günü adet tarihi diyorlar ya. yoksa normal bat tarihin mi.