Kubragnssvr63 Anonimkup biz azra ya da defne koymayı düşünüyoruz. Bu iki isimde çok hoşuma gidiyor sağlıkla gelsin inşallah evlatlarımız🌸
HilalYlmz Anonimkup İsra, Belinay, Meva, Suden, Ceylin beğendiklerimin başında hangisini seçeceğim bende bilmiyorum ☺️
Minikperi HilalYlmz benim hocamın adı Ali İsra. Çok şaşırmıştım erkekte duyunca ama herhalde artık kızlara koyuyolar bu ismi ☺️
Bircan67 Anonimkup Anonimkup bizde bi türlü isim bulamıyoruz hilal ismi var şuanda aklımızda ama daha kesinlestiremedik
myworldd_ Anonimkup şimdi güzel isimden kastınız bana göre güzel olan size göre güzel olmayabilir aslında o nedenle öneri yapamayacağım hangi isim içinize sinerse onu koyun derim benim kızımın adı Nilay Ece ama ilk ismini kullanıyoruz hep o yüzden ikinci kızıma tek isim Lara koymaya karar verdik