Bussim 30 haftalık hamileyim son 1-2 haftadır bir gün durup bir gün ishal oluyorum sizdede bu durum oldumu neyin habercisi önemsemeli miyim?
Tusse18 Bussim bende 30a gircem bir gün bir günü tutmuyor inan bende saldım artık bir şey yapmıyorum bir gün ishal bir gün kabız bence vitaminler yapıyor
bdenerigokce Bussim üşütüyor olabilirsin, ben üşümüyorum sanıyordum ama meğer üşüyormuşum😂 gece kalın giydim geçti