seraap Nyaseminn 27.12 sezeryan olcam kizim en son 2500 kiloydu bende 8 kilo aldim simdiye kadar 🙆🏻♀️ sende durum ne
MerveKsackTabara Nyaseminn 39+4 olduk 8 kilo aldım oğluşum 3400 salı gününe kadar gelmezse suni ile başlatcaz doğumu 😍
Sarella Nyaseminn 25 aralık nasipse ben 11 kilo aldım 36 haftada oğlum 2900 dü 2. Hamileliğim Benimde şuan 37+3 haftalığız 🤗
Pirayeee @Nyaseminn#28055293q aralık olacak bu gidişle 😅😅 en son ben 10 kilo bebişim de 2600dü yarın kontrolümüz var bakalım kaç olmuşuz 😄 ödem toplamaya başladm bu hafta😐
Nyaseminn bizde bugün 36+6 günlük olduk 66 kilo ile başladım şuan 79 kiloyum bebiş 36 +2 deki kontrolde 3590 kiloydu bakalım doğana kadar ne olucak
Nyaseminn RabianalTopcu ilk kızım 4 kilo doğmuştu canım şimdi oğlum olucak biraz daha iri olabilir dedi doktorum ama hayırlısı bakalım
Nyaseminn seraap inşallah canım doktor biraz zorlar ama normal doğurursun dedi ilk doğumumda normal olduğu için
RabianalTopcu MerveKsackTabara ayyyy 😍😍😍 rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah gelir salı gününe kadar 😍😍
cito83 çarşamba günü doğumum var sezeryan çok heycanlıyım tabi tam 38 .hafta oluyo ogün 37. haftada 3200 kiloydu bende 11 kilo aldım
MerveKsackTabara RabianalTopcu inşallah hepimiz sağlıkla dünyaya getiririz bebişlerimizi ❤️🤗 Rabbim isteyen herkesede nasip etsin 🤲🏻
Serapca Nyaseminn canım 37de 53 cm 3100 kg olmuştu Pazartesi Doğum var 38+4 oluyoruz bakalım ne olacak 🙄💕🧿 ben de 9 kg aldım68 kg ile başladım 77 yim