mervederin Bugün ikinci gebeliğimin ilk aşısını yaptırdım. Kolumu asla oynatamıyorum ve ateşim çıktı halsiz ve bitkinim ne yapmam gerek acaba
Lalelale1 mervederin bana ağrı olursa parol içebilirsin ve koluna soğuk kompres yapabilirsin demişti hemşire