rabisskocc Limoncicegi- keseyi 4+3 te gördüm herhalde sonra 6. Haftamda gittim 6+5te bebeği gördüm kalp atışlarını da duydum
Haticetalan Merve_ceyhan0803 bnde aynı durumdagım canm 5 te kese 6 da yine kese vardı bebek yoktu yarın 8+3 olucaz kontrol var inşallah duyarız
Serendipity16 Ben bugün keseyi gördüm 5. Haftamdayım 9 gün sonraya randevu verdi inşallah bebek gözükür yalnız benim kese 3mm küçük mü sizce ?