Nurhasan bende ikiz gebeyim ben tek park beşik aldım anne yanı, oğlumda var bir yaşında oda kendi Park beşiğinde yatıyor
En az ilk 6 ay ikizleri yan bir şekilde içinde yatirabilecegimi düşünüyorum oğlumdan yola çıkarak yani kapladığı yer vs. Oğlum iki yaşında olur o zamana inşaAllah, sonra oğluma yatak alıp onun besigine birini geçiririm inşaAllah.