Kızlar bugün kontrolüm vardı 36+4 teyim. Bebek 3460 gr 50 cm. Bebek büyükmüş. Şekerim de var. Daha bu hastaneye gelme bundan sonra araştırmaya git dediler. Muhtemelen 38. Hafta doğum yaparsın dediler. Sezeryandan korkuyorum. Normal doğum olur mu sizce var mı bu konularda bilgisi olaannn