gmz1212 Selam herkese kızlar 37 haftadayım çok ağırlaştım k.çekmece de temizliğe gelebilecek güzel iş yapan tanıdığınız var mı yardımcı olursanız çok sevinirim.
Kiwitoveannesi gmz1212 ben istanbulda otururken çağırdım bende dışarı çıktım çıkmaz olaydım hiç birsey yapmamışlar kapilarin üst kısmı Toz içindeydi dolap içleri falan hiç temizlenmemisti 4 yıl önce ozaman 500 TL para almistilar çöm pişman olmuştum
gmz1212 Kiwitoveannesi hadi ya kötü bi tecrübe olmuş işte bende o yüzden tavsiye üzerine biri gelsin istiyorum tekrar benim yapmam şansım yok