Yaprakdokumuseverr peri_07 sancımı ve açılmamı evde beklerdim netttt. 2.nasip olursa öyle yapmayı düşünüyorum
Elid peri_07 ilkin geç söyledim gebelikte problem vardı kimseye söylemedim dişimi sıktım hem işte hem evde yüküm daha da arttı şimdi yine hamileyim ilk dk söyledim sorunlunca neyse onu diyorum iyiyim demiyorum bulantım varsa var ağrım varsa var saklamıyorum herkeste ona göre davranıyor beklentiye girmiyor rahat ettim
peri_07 Ben başlayayım. Mide bulantısı, bel ağrısı vb. Sıkıntıların biteceğini bilir, sabır eder ve beklerdim. Ki şuanki gebeliğimde öyle yapıyorum❤️
Anneoluyorumm00 peri_07 ah ciddi niye ki benimde ilki ilk aydan herkese öğrendi,bende şuan tekrar kalırsam rabbim nasip ederse söylemem diye düşünüyorum
peri_07 Anneoluyorumm00 herkes merak içinde olduğundan adet tarihlerimi bile biliyorlardı. Daha kan testi varmeden öğrendiler öylece.
Selma2412- peri_07 zaten evlenen insanlara bu çocuk nerde dayatmalarından nefret eder oldum size ne kardeşim ya yapsam sen mi bakacaksın çocuğa evlendi mi bi çift tamam ertesi sabaha bebek bekliyorlar hadi bizim işimize karışıyorlar anladık Allah’ın taktiri olan bişeye karışmayın bari
Selma2412- Anneoluyorumm00 her ay sorulan bu ayda bişey yok mu sorusu ? Cok ayıp aslında ama işte gel de anlat millete canım
Anneoluyorumm00 Selma2412- aynen canım benim ilki öyleydi bir yıl korunduk istemdik eşimle herkes kısır damgası vurdu resmen 😂 sonra hamilelik kararı aldık hamile kalınca hepsi sustu şimdide ikinci için sıkıştırıyorlar ben bu sefer olursa sakliycagim gittiği yere kadar, kimseye söylemeyi düşünmüyorum en yakınıma bile 😂 yeter ki rabbim sağlık versin inşALLAH 🤲
Selma2412- Anneoluyorumm00 amin canım inşaAllah 🥰 İnan bende hic istemiyorum ama eşim paylaşmak istiyor söylüyorum kendısıne eger birisi herhangi bir konuyla ilgili kotu bsey söylesin sen susarsan sana sorarım diyorum 😂😂
Selma2412- Anneoluyorumm00 ben paylaşmamaktan degıl aslında sadece nazardan çekiniyorum o yüzden bana kalsa son aylara kadar söylemem 🥰
Anneoluyorumm00 Selma2412- benimkiyle aynı seninde 😁 bizimde ilk aydan söylemişti herkes ilkkinde , çok iyi diyorsun valla 😂