Taze normal yapilabilse bende yapmak isterim ama burda sanırım asla böyle ise kalkışmiyorlar çünkü gerçekten riskli olabilir birde bir doğum zor iken iki doğum…… kabul etmek lazım ki çifte zorluk ve çifte risk…
Yurt dışına gideceğim inşaAllah doğum için, annemin yanında birde orda ne dicekler merak ediyorum, ama amcanın eşi oda orda, ikiz dogurdu normal dogurdu