SeDAaaaa35 ben depend öneriyorum çünkü çok memnun kalmıştım, hastanede çok pratik oluyor hem külot gibi giyiliyir cikartirkende yanlarından yırtarak çıkartılıyor ekstra bir külot giymeye gerek de kalmıyor direk pijamayi çek üstüne.. eve geçince pedden devam edersin ben öyle yapmıştım 😊