peri_07 Burda sezeryana giren birkaç hemşire gebemiz varmış. Bu postu onlar için açtım. Merak ettiklerimizi sorsak belki yanıtlar, korkumuzu biraz yenmemizi sağlarlar.❤️
minnakkraker peri_07 ben kendim hemşireyim sezaryenle doğum yaptım hiç çalışırken girmedim ama ameliyata😂
Slc peri_07 canm benim ikinci gebeliğim biri 23 haftalık ölü doğum oldu normal doğumla alındı beebk çıkana kadar suuni ağrıyı kat kat çektim ama beebk olunca ağrı kesildi sezeryanla daha zor diolar bilmiyorum hiç
Slc peri_07 daha 26 haftalıkm ama suyu olması gerekenden 2 kat daha fazla ddi sezeryanla olur ddi doktorm erken doğum olur ddi bana kalsa normali isterdim
minnakkraker bbaby44 bi kere girdim öğrenciyken çok travmatikti ama ya onu anlatıp kimseyi korkutmak istemem burda😂
minnakkraker peri_07 bence korkulacak bişey yok Spinal anestezi oldum belden iğneyle asıl sıkıntı ameliyat sonrası başlıyor o da normal olarak ameliyat sonuçta. Genel anestezi biraz daha sıkıntılı oluyor ben ameliyattayken genel anestezi olan biri bağırıyordu baya :(
peri_07 Slc yok ya sanıldığı kadar zor değil. Benimde ikinci sezeryan olacak. İnanın hafif bir yara gibi geçiyor.
Slc peri_07 vefat eden bbegim erkkti gelişimi guzldi ama kilosunu htrlamyrm ama elleri parmakları ve sarı saçları vardı yavrumun doktor yaşamaz ddi nereye gidersen git ,%10ihtiml ddi