Elaninannesi Yamanyaman Canım ben 36+5 haftalık hamileyim cuma günü doktordaydım kilosu 3100 civarı dedi 1 hafta önden gidiyor dedi bende de şeker yok ve suan normal doğum görünüyor dedi cumartesi çatı muayenesi yapicak eğer sorun yoksa normal doğum yapıcam canım
Alinmavi Yamanyaman 5500 grami normal doguran taniyorum. Hemde 2. Gebeliginde sorun yasamisti bebegi dogduktan sonra kaybetmis ona ragmen 3. Cocugunu 5.5 kilo normal dogurdu. Ama iste doktorlar riske girmek istemiyor 4 kilo ustune genelde sezeryan tercih ediyolar.
NALIN 3.5 arası normal doğum için ideal bir kilo bence ki amcamın gelini 4.5 kilo olmasına rağmen normal doğum yaptı 😏 bana da iri demişti suan durum ne bilmiyorum
Bnagihan Benim bebeğim 34 haftalıkken 3 kg dı. Sanırım benimkisi iri. Ben normal istiyorum doktorun sezeryan diyor. Şuan 35 hafta olduk yarın ins tekrar kontrolümüz var bakalım ne kadar olmuş. Çok dua ettim. İnş normal olur.