semrap allah feraha çıkarsın hepimizi. Hormonlarımız duygusallığımız bahane edildi çoğu zaman. Kimsede biz haksızlık ettik biz kabaydık biz hatalıydık demedi. Olsun allah görüyo. Sadece allah çektiğim sıkıntıları cocuğumdan cıkarmasın kolik ve huzursuz bi bebek olmasın sağlıkla kavuşalm inşallah, hepimz için ediyorum bu duayı. Nerde darda bi hamile varsa