Bugün yemek siparişi verdim kızımla kendime kurye kapıya kadar geldi camdan burası dedim bı iki dakika kapıda bekleyip gitti bende o sıra kapıda yukarı gelmesini bekliyorum 🤦 meğer siparişimi iptal etmiş ve iptal ettiği siparişi restoranada teslim etmemiş saatlerdir uğraşıyorum hicbirsey yapamadım evde yok diye müşteri not girmiş bu şekilde olunca para iadeside olmuyormuş 🤦 hem param boşuna gitti hemde sipariş yok o kadr çok sinirlendimki anlatamam restoranla konuştum onlar çok mahcup binanın kameraasi çekmiş baktık kayıtlara haylen inkar ediyorlar zile bastık diye adam motordan bile inip gelmedi kayıtlari söylüyorum yok gerçekten sinirden elim ayağım titriyor bari suçunuzu kabul edin herşeyi geçiyorum yok haylen suçunu bile kabul etmiyor boşuna para verdim gitti gerçekten artık insanları anlayamıyorum 🤦