Aylin969696 ya dogum kontrol hapima gerek gormedi sanırım ya bilmiyorum ki her doktorun tedavisi farkli iste, normal hayatina don dedi banaa fakat 2 ay korun yani iki regl donemi geçirdikten sonraa tekrar düşüneceğim insallah rabbim nasip edersee, ne kadarlik bebesiniz sağlıkla sıhhatli alin kucağınıza inşallah 🥰