Elifdddd Ben 15. haftadan hissetmeye başladım dönmesini filan ama sanırım bebekten bebeğe de fark var, oğlum çok hareketliydi ona alıştığım için şimdi de daha çok hareket bekliyorum ama bebeğim oynamayı sevmiyor sanırım, ara sıra dönme dışında bir şey yok, 17+4 şuan