ikiprensannesi__ Semanisan ben de korkuyordum ama okada değil canım ufak bir yanma oluyor sonra belden iğneyi vuruyorlar uyusunca hiç hissetmiyorsun çıkarmasi daha kolaydı hiç hissetmedim korkma
Baharoloji Semanisan daha yeni sezaryen oldum uyuşturduktan sonra takıldı bir şey hissetmedim çıkartırken kendini serbest bırak dedi hemşire çekti yine hissetmedim zaten uyuşukta oluyorsunuz biraz ona takılmayın
1ErkekkAnnesii Semanisan benim belden uyuştuktan sonra taktılar hiç hissetmedim çıkarırken zaten hissetmiyorsun bile bir rahatlama geliyor sadece
minik-02 Semanisan ben en son sormuştum dr sonda var mi diye çoktan çıkardık dedi öyle korkulacak birşey değil
hsizyl Semanisan vllahi ilk hamileliğimde sonta ağrıttı baya bni bulamadı hemşire bide bkalım bu nasıl olck
hsizyl Semanisan asjjshs yanlış yazmisim sunta yerini bulamadi stajer yapmisti zten ama cikmasi kolay cekip aliyolar hemen
Ebus2045 Semanisan benim ilk doğumda canım çok yanmıştı sonradan kaynaklı o yüzden 2. Doğumda uyustuktan sonra yapmalarını istedim ve doktorum kağıda öyle yazdı yani ameliyat başlamadan takacaklar
Minikperi Semanisan biz normal doğururken de 3 kere takıp idrarı boşaltıp çıkarttılar sondayı uyuşturmadılar ama hiç öyle acımadı. Endişelenmeyin ☺️
Mevlude_Sahin Semanisan Spinal oldum ameliyatta uyuşturduktan sonra taktılar. Takarken de çıkartırkende söylemediler ve hiç hissetmedim. Önüme perde çekilmişti zaten görmedim de
Merve1616 Semanisan Spinal sezeryan oldum.Uyusturduktan sonra taktılar bişey anlamadım.Cikartacaklari zamanda hemşireye çok acıyacak mi diye sordum derin nefes al bir nefeslik bişey dedi.Hemen çekti can yakan bişey değilmis