Prenses_annesi59 Merhaba,benim de bir kaybım oldu 3,5aylıkken kalbinin durduğunu öğrendim kontrole gitmiştim orda öğrendim.Bebeğin kendiliğinden düşmesi olmuyor zaten.Ama sizin haftanız daha küçükmüş eğer bir risk oluşturmayacaksa bir kaç hafta daha beklenebilir aslında