Çok kötüyüm 🥲
Bir sağlık sorunu sebebim yüzünden ağır bir antibiyotik kullanırken hamile kalmışım (bu arada korunuyorum ) adet olmayınca hemen test yaptım negatif adet sökütürücü vs kullandım neyse eminim hamile olmadığımdan derken artık yine adet olmayınca kan verdim betam 86 çıktı henüz en başında öğrenmiş oldum doktor bu adet sökütrücü yüzünden düşeceğini söyledi ne yapıcağımı bilemedim daha çok kahroldum 18 aylıkta bir kızım var neyse iki gün sonra tekrar beta verdim 143 çıktı hemen ertesi gün beta verdim 424 çıktı bezmialeme gittim 2 doktor gelip alttan muayne etti inceli gebelik bulgusu yok dediler rahimde neyse aradan tam 5 gün geçiyor ben başka bir eğitim araştırma hastanesine gidiyorum bir kese görüyorlar ama sağlıksız ve düşücek gibi duruyor dediler ve boş olduğunu söylediler betam 5 günde sadece 1046 ya çıkmış 3 doktorda sağlıksız gebelik kese olmasına rağmen betanın 5 günde bu kadar artması iyi değil dediler 2 günde bir iki katına artması gerekiyormuş yani en az 1600 olması gerekiyordu dediler sıvı su şeklinde akıntım var bu gebelik ilerlemez sonlandıralım dediler kese dağınıkmış üç yerde aynı şeyi söyleyince kürtaj oldum methotrekate diye bir iğne vurdular kürtajdan sonra buda ektopik gebe ve dış gebeliklerde yapılan iğneymiş bu durum beni inanılmaz yıprattı ve üzdü hiç aklımda bebek fikri yokken şimdi içime bir hasret çöktü ilk defa başıma böyle birşey geliyor bu iğneden vurulunca ne kadar süre sonra bebek sahibi oldunuz yada düşük ten sonra en sağlıklı tekrar nezaman hamile kalınır bu iğnenin bir sonraki gebeliği etkilermi çok kötüyüm neden böyle oldu niye böyle oldu Herşey Allahtan tabi ama çok çok üzülüyorum durduk yere böyle bir acım oldu 🥲🥲