Busaltun Ben ikili testi yaptırmadım üçlüyüde devlet benden habersiz yapmış bende de risk çıktı 221/1 bende koşa koşa sizin gibi işin piri bir doktorun kliniğinden randevu aldım durumu anlattım. Kadın renkli ultrasondan da baktı normal ultrasondan da dedi bebeğin burun kemiği net görünüyor ense kalınlığı normal vs. Ben bir risk görmüyorum sizde, sonucunuz öyle yüksek bir rakam da değil dedi bende rahatladım. Şimdi kafama şu takıldı bu ense kalınlığı genelde 12.haftada ölçülüyor ya ben 15.haftada gitmiştim doktora o bir şey dememişti(testten haberim yokken cinsiyet için gitmiştim doktor ölçümlerine bakmıştı ama enseyle alakalı bir şey dememişti) bu doktora da 20.haftada gittim. Bu ense kalınlığı ileriki haftalarda da anlaşılan bir şey mi yoksa sadece 12.haftada belli olan bir şey mi? O haftalarda doktora gitmemiştim çünkü.