Bende ayni yaptırmayı düşünmüyordum sırf bu down sendumu muhabbetine malum testin sonuçları kesin değil ihtimal olsa bile aldırmayı düşünmüyorum boş yere doğuma kadar strese girmek istemiyorum dedim ama doktor sadece ona bakılmıyor farklı problem varmi diyede bakılıyor doğumda bize kolaylık sağlıyor diyince yaptırdım sadece 2 li test yapıldı herhangi bir problem çıkmadı şükür 3 lü teste de gerek yok dendi