Busbusd1 sirkeyle gargara yapıyorum yatmadan önce inanılmaz rahatlatıyor bir fincan ihlamur içme hakkımız var ben içine bal azıcık karabiber atıyorum terletiyor ve sıcak su bal limon içiyorum onun dışında yer misin bilmiyorum ama sarımsaklı bal yapıp sabahları bi çay kaşığı yiyorum bağışıklık için on numara :)