Buseerdem1 Erkek anneleri sorum size 3.5 yaşında erkek kardeşim sünnet oldu bugün narkozsuz yaptı doktoru atarax şurup verdi alerji için dedi hemde sakinleştirir dedi orda sünnetten önce içirdi 2 defa daha hakkınız var dedi internetten okudum ağır bi ilaçmis sakinlestiririciymis kullanan var mı aranızda çok kararsız kaldık
gumiho Buseerdem1 atarax ı sinir hastası bir tanıdığım kullanıyordu, içince sinirleri gevşeyip sürekli uyku halinde oluyordu, ben de ağır bir ilaç diye biliyorum, küçük bir çocuğa vermek ne kadar doğru bilemedim
Buseerdem1 Ozoooo sünnetten zaten alerji olucaj bi durum yok ki bildiğim kadarıyla alerji ilacı diyip verdiler sakinlesir uyur dediler acı çekmesin rahat uyusun verin dedi doktor hem acı çeksin istemiyorum hemde ağır bi ilaç kıyamıyorum
Ozoooo Buseerdem1 canım alerji ilacı genel olarak yan etki olarak uyku yapar sakinlik mayıştıtırır ama keyfi mi verdi artık bilemem