nurtug 8 ay önce adet dışı kahverengi lekende oluyordu o şikayetle kadın hastalıklarına gittim bende de et beni yani polip çıktı, adetin 3. Günü gel bakalım alalım dedi, gebe kalırsan orda döllenme ihtimali var falan dedi. Bende önce bi gebelik deneyeyim olmazsa aldırırım dedim. O ay gebe kaldım sorun da yaşamadım hiç