Pamukprenses34 Doktor bugün msj attım oda günde 3 kere parol iç demiş 🤭 sezaryan dair bisi dememiş böyle olup sezaryan olan oldu mu inşallah sabah iyi olurum
BadeYaman Pamukprenses34 nasıl oldunuz bende grip oldum ya birden sürekli hapsırmaya basladım bogazım fena
Ozoooo Pamukprenses34 oda olmasın bir an önce iyileşmeye bak canım hapşırıkken de muhakkak karnını tut
melisakarademir0606 Bende doğumda griptim ama normal doğurdum gribime bakmadılar normal doğurttular 😄
Hnd_01 melisakarademir0606 benimde öyleydi 😅 çok kötü griptim sesim çıkmıyordu normal doğurdum.dogumdan hemen sonra maske taktım.bebegime geçmesin diye.
Pamukprenses34 Ozoooo çok şükürr doğum oldu grip olunca belden ugusturma yapalım dediler ben kabul etmedim imza attım genel anestezi ile doğum yaptım şuan çok şükür iyim
Pamukprenses34 BadeYaman çok şükür doğurdum grip olduğum için belden ugusturma yaptırmak istedi doktor kabul etmedim kağıt imzalatti bende imzaladım genel anestezi ile sağlıkla kucağıma aldım kızımı 🥰