Kevsarakiz ilk doğumum 2021 mayıs 30 da orda oldu ben Profa çıkmıyorum asistanlara muayene oluyorum, şimdi 2. Doğumum olucak 33+3 haftalığım ben memnunum odalarından da hemşirelerinden de ebeleri de çok iyiydi sağolsunlar, bu arada ben sezaryen oldum makat gelişliydi