Birbebetoannesi Lale12 Bende daha çok nefes darlığı şeklinde var ve küçük tansiyonum 4 e kadar düşüyor :/ bugğn dr söyledim normal dedi
Melekozge Lale12 ya benim 36 haftalık hamileyim 2 gündür çarpıntım oluyor bı anda ter boşalıyorum resmen soğuk soğuk endişe ettim iyice kalbim yerinden cikcakmis gibi atıyor tansiyon aletimde yok yanımda umarım bı sorun yoktur ya
Selcen06 Kardiyolojiye acilen görünün. Kalp problemleri hamileyken ciddi sonuçlara yol açabilir. Kadın doğum dokyorunuzuda bilgilendirin
Lale12 Melekozge doktoruma sordum bana normal dedi kan hacmi arttığı için ama tansiyonunuzu ölçtürün ve bence doktorunuza sorun