Baharatajanova Arkadaşlar 12haftalik hamileyim bugüne kadar hiç bir problemim olmadı çok şükür. Ama dün çok hafif bir lekelenme gördüm bugünde karnım ağrıyor ve belim ağrıyor bunu yaşayan var mı. Neden böyle olur
Baharatajanova Meryeminannesi20 öylemi diyosunuz ya leke çok yoktu ama bir kere çok çok az biseydi yok denecek kadar
Svd12345 Baharatajanova vala canım seni korkutmak istemem. 13 haftalıkken iltihaplı leke geldi, gittiğim de kalbî durmuştu. Hamilelikte leke iyi değil..