63-0-4-ma Bugün randevumuz vardı doktorum bebek rahime yakın ama endişelenme yukarı çıkar kanaman olursa gel dedi.Ama endişelenmemek elde değil sizlerde bu durumu yaşayıp bebek yukarı cikan var mı?Neler yapmamiz gerekiyor yukarı çıkması için bilen var mi acaba
Hzzz 63-0-4-ma doktorun dedigine kulak ver.Endiselenirsen o bebek yukarı çıkmaz içini ferah tutmalısın unutma sen gerilirsen bebeginde huzursuz olur.Benimde ilk haftalarimda oyleydi belki uyarmistir doktorun ama bende hatırlatmak isterim ilişkiye ara vermeniz gerekir.dinlenmenizi sık sık kısa süreli yapın merak etmeyin kanamaniz olsa dahi korkmayın ilacla tedavisi var
Mutluuuu 63-0-4-ma Benimde aşağıda dedi doktor sonra 2 hafta kadar lekelenmelerim geldi şuan bayağa azaldı lekelenmeler bende yukarı çıkmasını bekliyorum.ağır kaldırma, çok ayakta durma, üzüntüden stresten uzak durmaya çalış, kendini çok yorma çıkarlar yukarıya inşallah bebişler🙏🏻
63-0-4-ma Çok teşekkür ederim haklısınız doktorum herhangi bir şey yasaklamadı ama dediğiniz gibi daha fazla dikkat etmeliyim
Minigiim-vebenn52 Sadece çok fazla yürüme bişey olmaz yukarı çıkar illaki stres yapma yeter bebekte stresten etkileniyo
Fifiisma Plasenta plevia diyorlar, bende de öyleydi. 18-ci haftada gittiğimde aşağıdaydı, 22-de gittiğimde artık öyle durum yoktu, düzelmişti. Şu an 38+5teyim, normal doğumu bekliyorum
63-0-4-ma Fifiisma insallah bizim de biran önce geçer 🙏bu hafta detaylı da var orada daha iyi ogrenirsin dedi doktorum.