Balinci kızlar 27 haftalık hamileyim ama iki tane dişden çekiyorum . diş doktoru çekim yapar mı bilgisi olan var mı sabahın 7 olmuş agrıdan uyuyamıyorun resmen
Deletedmom344 Balinci Üç aydan sonra yapılıyor diye okumuştum burada. Benimde dolgum düştü 3 ay dolsun gidip yaptıracağım şimdi ağrımıyor ama zaman geçtikte beni mahveder.🙈
Elner Balinci ben gecen hafta cektirdim doktorla konushtum iyne yapiliyo amma ichinde adrenalin olmayan ve oyle yapib chekti
Zeliha66 Balinci bende 1 hafta boyunca 20lik dis agrisi cektim. Diş doktorum dişi cektirirsem erken dogumu tetikler dedi.
Hanifeee 3 ay snra dolgu kanal tedavı ceketime ne varsa yapılabılıryotmus bende kanal tedavül yaptırxam
Zeliha66 Balinci hm aramizda da cok faxla bi fark yokmus. Kadindogum doktoru bi kagit veriyomus galiba tedavi uygulanabilir diye dişcide ona göre tedavi uyguluyormus bi arastir sor istersen
Balinci Zeliha66 aynen canm ilk hamilelikte de kadın dogumdan onay kagıdı istiyorum demişti bende sonr 1 ay die idare ettim o zamn
GamzeAkova Balinci öncelikle kendi doktorundan yazılı belge alman gerekiyor. Uygunsa cekim yapılıyor..
Tariknesli Kanal tedavi yapamazlar uyuşturmadan benim dolgum düştü eski kayıtlı röntgene baktı siniri olmadığı için üstüne dolgu yaptı gebeler için ayrı doktorlar oluyor zaten 3 ay ve 6 ay arası yapılıyor daha erken ya da geç olmuyor👍🤗