Kızlarr selamm
Eşimin 15. Kromozomunda sorun olduğu için hamileliğim biraz zor geçiyor bebeğim çok şükür sıkıntısı yok ilk gebeliğimde 14 haftalıkken karnımda ölmüştü doktorumuzda çok temkinli olduğu için önlemleri alarak sıkıntı olabilecek her konu için iğne ve ilaç verdi ben ilaçlardan şüpheleniyorum size kullandığım ilaçları belirteyim
Ecopirin - sabah 1
Prosgestan 200mg sabah akşam
Benexol b12 sabah aksam
Gynoferon günde 1
Oksapar 6000 günde 1
Devit 3 günde 10 damla
Gün içinde çok fazla baş dönmesi yaşıyorum sizce ilaçların yan etkileri mi yoksa hamileliğin normal belirtisi mi bu arada 26+4 teyim