Erva18 Kızlar bu ay korunmadik doktora gidecem bebek tutmuş ise alttan muayene ederse zararı olur mu bata 12 gün var daha
aslanprenses_ Erva18 daha dur bu acelen ne. Normal bir kontrole mi gideceksin. Başka bir şey için gitmeyeceksen acele etme sabret.
tugbadurmaz34 Erva18 alttan muayeneyi sık sık yapmayı pek tercih etmiyorlar ben adet tarihime 5 gün kala test yaptım pozitif çıktı 12 gün henüz çok erken
buluttmavii Erva18 zararı olmaz ama doktora gitmek için çok erken adetine ⅘ gün kala git istersen yinede sen bilirsin 🤷🏻♀️
tugbadurmaz34 Happyyy1 merhaba 13 eylülde 58 çıkmıştı dün kan verdim sağlık ocağına bugün 1060 çıktı üzerinden 1 hafta geçmiş iyi dedi doktor
tugbadurmaz34 Erva18 kusura bakmayın evet yanlış anladım o zaman inşallah sizde en kısa zamanda Hayırlı bir şekilde hamile kalırsınız 🌸♥️
bytr66 catlatma ignesinin 12.gunu karnim gaz dolu siskinligim cok adetime 14 gun var korkuyirm adet belirtisimiki
Patito__ Erva18 normal kontrole gideceksiniz sanirim. Hicbir sorun olmaz cnm afedersin iliski ile ayni sey zaten suan varsa gebelik tutunma evreleridir o cokcok icerdeki mevzu aletle zaten bes on sn bakiyor
Mzzz Adete 12 gün varsa şuan yumurtlama zamanindasinizdir yada daha yeni yumurtlama olmuştur canım hamileyken bile alttan muayne ediyorlar 🙏