Merhabalar nasipse 3 Ekim de doğum yapacağım ilk sezeryanm olacak lohusa kilodu yerine lohusa pedi aldım fakat aldığım pijama takımları da beyaz renk olduğu için sezeryan sonrası çok kanama oluyor mu sızdırma yapar mı lohusa kilodumu almalıyım yoksa koyu bir pijamamı tercih etmeliyim