Merhaba güzel anneler. 36+5 haftalık hamileyim planlı sezeryan olmak istiyorum doktor bana 14-20 ekim tarihleri arasında olucağını söyledi. Nts de bir sorun çıkmazsa şayet. Sezeyan için verdiği tarih aralığı çok uzun hafta olarak neredeyse 41 hafta gibi oluyor sizce bu normal mi doktora sorduğumda ben bekletilmesi taraftarıyım dedi. Bende benim bildiğim sezeryanda öne alınıyor dedim oda bir bekleyelim nts sonucuna göre netleştiricez dedi bu tarz bir durum yaşayan var mı bana bilgi verirmisiniz