Kızlar merhaba.. 25. Haftama giriyorum yarın. Perşembe şeker yüklemesi yapılacak. Doktora dedim ki çok açlığa dayanamıyorum baygınlık vs. 2-3 saat açlık yeter hatta kahvaltı yap erkenden dedi burda 1 saat sonra verirsin dedi. Sabah gel dedi hiö yemeden gitsem kötü olurum gibi tok giden var mı ?
Bir de içecek değil de toz halinde aldık öyle istedi suyla mu karıştırılıyor bilen var mı?