Miraayy ben devlet hastanesi ne gittim 3 4 gün önce kalp atışı için dinletmediler bana sadece kalp atışı var dendi bide üstüne bana gelip düşük riskin var dediler 1 ay sonrasına randevu verdiler bende dediklerini saçma buldum ağrım yok sızım yok kanamam yok ne alaka dedim özele gittim aynı gün kalp atışını da duydum riks olmadığını da duydum kalp atışını dinletmedi bana devlet hastanesi