Ela_nur19 38+5im her sabah uyandığımda bugün doğuracam diyip akşamına yine doguramadımla bitiyor günümüz
Youngmotherr Smyy24 benim de 38+3 de az sancım vardı 39+6 da yine gittim hiç sancım yoktu 40+3 de doğurdum 😂