100702 normal dogum yapmak bu kadar onemli mi acaba? Bende ilk gebeligimde cok istiyordum 41. Haftada bebegim alin gelis geldi hic riske atmayin alin beni sezeryana dedim sukur ikimizde saglikliyiz, bence anneninde bebeginde sagligi nasil dogum yaptiginizdan daha onemli. Sezeryan cok zor bir ameliyat evet ama normal dogumda riskiniz varsa ben olsam o riski almazdim cunku asil dogumdan sonra saglam olmaya cok cok ihtiyac duyuyor insan. Bebek bize muhtac cunku