Duyguuuu Kizlar 40+0 oldum. 5 6 dk da bir gelen kasilmam var geldiginde sanci oluyor ama katlanilmayacak gibi degil. Belimin tam ortasına ve kasiklarima ağrı giriyor doğuruyor muyum acep? Büyük gun geldi çattı mı 🤰🤱😅😅
Yenianne34 Duyguuuu sanırım evet yani burada okuduğum kadarı ile belden kasığa vururmuş bence sen ılık bi duş al ve yavş yavaş hazırlan 🙈🙈🙈
Yenianne34 Duyguuuu Canım inşallah doğum hikayeni okumak nasip olur hadi bakalım bi avazda inşallahhh🙈🙈😍😍
Duyguuuu Yenianne34 Siz dedikten sonra dusa girdim ciktim dogmak isteyen cocuk geri kacti galiba. Ama hafif hafif sancilar var insallah bugun dogururum canim allah hepimizi kurtarsın 😊
oglummehmedim Aynisini geceden beri yasiyorum ama benimki siddetlendi sabah olsada gitsem dogursam cok kotuyum butun gece uyumadim 5dkkada bir geliyor agri nisanda geliyor of cok kotu bisey
Duyguuuu oglummehmedim Kuzum 5 dk da bir kasiliyordum inanılmaz agrim vardi suan yok yani varda hafif hafif sen nasılsın
Leilademir Benimde kasıklarımda regl ağrısı gibi belimde yürüdükçe ağrıyo gbi benim henüz erken sanırım 32+4 ara ara kasıklarıma vuruyo gidiyo şuan biraz var şiddetli değil regliyi önceden habwr veren ağrı gbi
Duyguuuu Leilademir senin daha erkenmis canim aman azcik sabret bende sicak su tuttum belime kayboldu ağrılar 😏