nzlbrn Şeffaf, beyaz kıvamı biraz sulu gibi di mi canım oluyor ?
Bende de 2-3 gündür öyle geldi kan testi verdim negatif adetim 4 gün geçti ama 22. gün yumurtlama olmuş demişti doktorum pko var bende de 🥲
Önceki gebeliğimde beyaz kıvamı biraz daha koyuydu, adetim 19 gün geçti pozitifdi öyle öğrenmiştim geç döllenme olmuştu o yüzden yine bir umut 🤗
Negatif olunca dedim adet olacağım ondan heralde böyle oldu adet önceside böyle geliyor ya şimdi yorumu görünce yazmak istedim 🥲