derya_16 Kızlar27. haftadayım 3-4 gündür midem yanıyor. Bazende bulantı gibi ama bulanmıyor sanki midem ağzımda asit gibi. Sizde de oldu mu? Ne zaman başladı ve ne yaptınız?
Basakhilal derya_16 doktorum rennie ilaç verdi hamile kalmadan da kullandığım şuruptu o iyi geliyor. Bir de 3 yudum süt beni hafifletiyor. Şu an alev alev yanıyordum mesela 3 yudum süt ictim biraz olsun rahatlattı
e_dmr derya_16 hamileligimin basindan beri var bende 36+2 yim gece uykularimdan edicek kadar. Sabrediyorum az kaldı gecicek diye . Soguk su iciyorum ancak o hafifletiyor
Zehrabal1 derya_16 herşeyi denedim olmadı geçmedi . Bugün doktor kontrolüm vardı söyledim gaviscon verdi . Bakalım inseAllah bunla geçer . Doğal yöntemlerin hiç biri bana yaramadı