Kızlar benmi abartıyorum bilmiyorum ama cidden karnıma sancılar giriyor sürekli bebek sertlesip biyerde toplanıyor sonra düzeliyor ama sancılar gelip gidiyor sürekli sırt agrimda başladı sizlerin nasıl doktoruna danışan varmi bu durumu yaşayıp yalanci sancı dedikleri bumuymus, birde kizcem hala dönmedi yanlamasina yatıyor hiç dönecek gibi değil inşallah donerde 🫠😇