EsraifciUur Kızlar selam, Hastane de bebek ziyaretine gelenlere anı mahiyetinde ne vereceksiniz yada var mı böyle düşünceniz🌸
Ebus2045 EsraifciUur yok valla onlar bana getirsin gelirken onlara vereceğim şeylerle cocuklarima eksiklerini alırım bu benim fikrim tabi yapanlara saygı duyuyorum tercih meselesi
Basakhilal EsraifciUur çikolata yaptırcam yeter, ben doğurdum diye bana hediye versinler😂 şaka bi yana çikolata yeterli. Daha sonra zaten mevlüt yapılınca da veriliyor hediye
mirayandme EsraifciUur canım ben pazardan kumaş aldım kendimiz lavanta kesesi yapıcaz keseye bi kurdele bir etiket yapıcam süs o kadar birde pleksi magnet kestirdi ablam lazer de çalışıyor onları kendim süsleyeceğim birde bebek çikolatası yaptırırsam yeter diye düşündüm yeni fikirlere açığım yine de
Aybarssmom_ Ben sadece çikolata yaptırcam kapı süsünü kuzenim o işi yapıyor benden dedi bi de iki üç tane balon tamamdır
Ayseveikizler Bende 20 25 hediye yaptırmak istiyorum çok değil sadece hastaneye gelenler için. Zaten ayrı bir şehirdeyim çok gelen olmaz ailemiz ve bir kaç arkadaş