Uykucusincap61 bu da erkek çok şükür ben hep cinsiyetleri aynı olsun istemiştim Allah gönlüme gore nasip etti. 3,5 sene sonra istedik denedigim ay hamile kaldım canım ilk oglumdada aynı olmuştu bı deneyelim dedik ondada aynı ay kaldım. Özel bişey yapmadım hatta o ara eşim işten ayrılmıştı ona iyi gelsin diye abisine gitmiştik kafamda hiç hamile kalma düşüncesi yoktu orda 1 kere birlikte olduk o gün tutmuş zaten. Nacizane fikrim hamile kalma düşüncesiyle ilişkiye girme at kafandan o düşünceyi düşündükçe olmuyo maalesef