Busraucgann_ Merhabalar tetenoz aşınızı kaçıncı haftanızda vurulduğunuz ve sağlık ocağını mı yoksa kontrole gittiğiniz hasteneyimi tercih ettiniz ?
gamzecgr Busraucgann_ sağlık ocağı yapıyor zaten takibini 2.dozu vuruldum bugün 22+3 üz bir ay önce ilk dozu vurulmuştum
Basakhilal Busraucgann_ 23 haftada sağlık ocağına gittim hemen vurdular. 2. Doz da 1 ay sonraya cağırdı
Busraucgann_ Ya benim sağlık ocağımda takip denilen bir şey yok ki aramaz sormaz yazmaz şuan 18+4 günlük hamileyim
-Ozlem58- Busraucgann_ zaten aramiyorlarvki gidince gebelik takibi başlıyor zaten cagiracaklari zaman gidince su gün gel vs diyolar ,burda da öyle kendimiz takip ediyoruz .
Asya06 Bende 19+3 üm dün oldum ilk dozu ama felaket bir ağrı var sol kolumu kullanamıyorum ne zaman geçer bu ağrı tahminen