Ben doğumhanede sancı çekerken fln yanımda kimse olsun istemiyorum, birinci doğum devletteydi kimse yoktu yanımda bunda da öyle istiyorum ama özelin kuralları devlet gibi değil daha esnek.Hatta eşime dedim doğuracağım zman hastaneye gittiğim zaman kimseye haber vermeyeceksin doğduktan sonra gelen gelsin dedim.Ozelde doğum yapanlar bilgi verirse sevinirim..Sancı çekerken fln biri oldu mu yanınızda