Evrem990 ben sadece domatesle yaparım içine biber falan karıştırmam. domateslerin üstüne çizik atıp kaynar suda bir iki dakika haşlayıp çıkarıyorum kabukları kolayca soyuluyor sonra dörde bölüp robottan geçiriyorum ocağa alıp pişmeye bırakıyorum yarım saatten fazla pişiyor içine çok az şeker koyuyorum domatesin asidini biraz alsın diye. altını kapatıp kaynar suya şişe ve kapakları atıyorum kaynatıyorum. birkaç tur döndürüp şişeyi alıyorum domatesi doldurup kavanozun ağız kısmını siliyorum yoksa hava alır, suyun içinden kapağı da alıp iki geri bi ileri yaparak sıkıyorum ters çeviriyorum. hepsine aynısını yaptıktan sonra ters hâlde yere koyuyorum üstüne de battaniye gibi bir şey örtüyorum çok kalın olmayan, ertesi gün alıp nereye koyacaksam oraya düz hâlde yerleştiriyorum. kapakların üstünü de kontrol etmeyi unutma hava alıyorsa şişmiş oluyor kapak, öyle olunca da içindekini tekrar bi tencereye boşaltıp birkaç dakika kaynattıktan sonra aynı şişeye koyuyorum başka kapakla kapatıp ters çevirip ertesi gün diğerlerinin yanına yerleştiriyorum :) robottan geçiriyorum çünkü sulu olması benim için bi problem değil biz öyle de seviyoruz ama biraz diri kalsın isteyenler küp küp doğrayıp öyle pişiriyor geri kalan aşamalar hep aynı. içine biber karıştığında da maalesef kokuyor onu önermiyorum :(( 12 şişe konserve yaptım yaklaşık on beş kilo da bütün hâlde attım dondurucuya, öyle tadı hiç bozulmuyor deneyebilirsin